středa 6. května 2009

Kouřit či nekouřit?

-Dneska jsme si s Milovaným po dlouhé době vyrazili jen my dva. Šli jsme do asi nejlepší restaurace u nás v Městečku, že si dáme večeři, vínko, pokecáme... Ze začátku jsem s tím měla trochu problém, abych se stihla navečeřet do 6 hodin, jak velí moje naordinovaná dieta... ale nějak se to zvládlo, takže jsem v 6 seděla již nacpaná u lahve vína... a najednou se v restauraci zjevila moje babička s dědou. A číšník je uvedl ke stolu hnedle vedle nás!!!! Vpodstatě žádný problém, s prarodiči mám hezký vztah, i Milovaného mají moc rádi... Jediný problém byl, že k vedlejšímu stolu bylo od nás dost slyšet (Milovaný už byl trochu upravený) a bylo tam i dost vidět (já kouřila)... Ač je mi 27, tak do dneška mě moji prarodiče neviděli kouřit. A já si tak nějak to víno bez kouře nedokážu představit! A tak jsem měla dilema. Kouřit či nekouřit? Co se týče alkoholu, tak to je vpodstatě to samé. Pít či nepít? No a tak to nakonec dopadlo tak, že jsem kouřila a novou lahev vína jsme si také objednali. Radši jsem ani nekoukala, jestli si všimli či nikoli, ale předpokládám, že pokud si všimli, dozvím se to od maminy:o)) Jak moc je to normální? Vlastně znám lidi, kterým je přes 30, několik let již kouří, ale před rodiči nikdy. Dokonce v některých případech ani rodiče neví, že dotyčené "děti" kouří... Nechápu to. Ale teď si říkám - není to to samé??? Ale nekouřící Milovaný mě vlastně ke kouření ponoukl - "Jsi dospělá nebo ne?"... a já jistě jsem :o) Musím končit, cítím smažená vajíčka z vedlejší místnosti. Asi se tam děje něco, co by mě mělo zajímat!!! No vlastně nemělo po šesté, ale...

13 komentářů:

  1. to samé to určitě je :-)
    a dospělá si taky, takže kouřit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Každý by mohl říct, že jsi dospělá, takže vlastně už můžeš dělat to, co uznáš za vhodné, tedy kouřit. Ale já bych si taky před našima, nebo nedej bože před prarodiči, nezapálila... Protože vím, jaký mají na kouření názor (negativní). A já hodná holčička nechci zklamat, že...
    Ale co, už sis před nimi zapálila, tak o co jde - řešit to už nemusíš;-)

    OdpovědětVymazat
  3. No právě, už jsi dospělá a měla bys mít rozum a nekouřit ;) Kouření je pro děcka. :) Zaplaťpánbůh, že jsem svoji první a poslední cigaretu vykouřila už ve věku, kdy jsem dokázala uznat, že mi to nic novýho nedá. Aspoň nemusím řešit, jak přestat.

    OdpovědětVymazat
  4. pritelkyne: hmm ale nechutnala mi jako obvykle:o))

    Sabina: před našima kouřím, i když ze začátku máma pořád pyskovala... ale prarodiče - to je jiná liga :o)

    Laura: jsem dospělá a bez rozumu. Ono to časem snad přijde :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Chápu Tě, my jsme s mužíkem na vlastní svatbě chodili kouřit na tajnačku, páč jeho rodina to nevěděla a bylo to na prd, pořád jsme odbíhali a neužili si to. Měli jsme jim to říct a nekazit si tím večer...

    OdpovědětVymazat
  6. tak to je hustý!!!
    mámy přítel to tají před rodiči doteď a to mu bude čtyřicet!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsme pro nevyvolávat zbytečné komplikace. Před mojí Alzhamerovou babkou si klíďo zapálim, protože jen, co se otočí tak nic neví. Druhá babka by mi šlohla nějaký to cígo. Rozhodně, bych si nezapálila u nich v bytě nebo jejich \"území\", ale restaurace je neutrální půda a neboj, pokud jsou staříci normální, tak jako nekuřáci poznaj, že sis dala cígo než si k nim došla....:-)

    OdpovědětVymazat
  8. myslela jsem, když k nim jdeš na návštěvu... :-))))

    OdpovědětVymazat
  9. rozhodně nekouřit... ale nemyslím před prarodičema nebo rodičema... mám na mysli prostě vůbec. Mám na to stejný názor jako Laura. Navíc jestli kouříš, tak se nějakou dietou vůbec nezaobírej, protože ta pro tebe nemá vůbec význam.
    Připomíná mi to alkoholika, který tvrdí že žije zdravě a žádnej alkohol už nepije a přitom do sebe klopí po litrech Okenu...

    A jestli se divíš, proč jsem tak \"ostrej\", tak ano, jsem odnaučenej kuřák ;-) resp. kouřil jsem cca rok od 17 do 18, ale nedávalo mi to absolutně nic takže nebyl problém skončit.

    Vím že je těžký přestat, ale je fajn že máš Milýho který nekouří, tak držím palce ať se ti to podaří. P.S. pokud si říkáš (jako tolik jiných žen) že přestaneš až budeš těhotná nebo až po porodu, tak tomu ve vlastním zájmu vůbec nevěř a zkus to dřív.

    OdpovědětVymazat
  10. přesně jsi mě odhadl - přestanu, až budu chtít miminko - to si pořád říkám... hmmm když já si to bez tý cigarety nedokážu představit. Jak bych vůbec mohla přežít čekání na autobus, čekání na cokoli???
    Kouřím už 10 let a stalo se to součástí mého života... mám to spojeno s tolika běžnýma úkonama...

    OdpovědětVymazat
  11. ani nevíš, jak moc jsi mne pobavila.-)))Já kouřila. začlo to na střední a bylo to takový to frajerský kouření. naši nic nevěděli, i když, jakožto nekuřáci, museli cítit.-)))První náznak, že jsem těhotná a cigaretky šly automaticky do koše. jakmile jsem se vrátila do práce - znova kafíčko, cigaretku...pak jsem nastoupila ve firmě, kde se pálila jedna od druhé a já nemohla zůstat stranou.-))začala jsem báńat i doma a stávalo se, že mi čadila jedna cigaretka v obýváku, druhá v kuchyni. a pak se mi jednoho dne udělalo tak zle, že jsem v duchu sepisovala závěť. už to bude....šest let...asi....a já si od tý doby nezapálila, nemám na to chu´t a nevadí mi, že někdo v mé blízkosti kouří. Naši to pak i věděli, ale ty průpovídky...ble...
    Mému manželovi bude padesát. kouří celou dobu, co ho znám a jeho maminka, by´t viděla corpus delicti fotografie...nevěří a do krve hádat se bude, že její děťátko nic takového neprovozuje.
    inu asi tak.-))
    Jakmile budeš mít důvod- přestaneš sama a bez bolesti, uvidíš.-)))
    A bude-li tě někdo odsuzovat za cigaretku v ústech...odsoudí tě, ať ti je dvacet nebo šedesát.-)

    OdpovědětVymazat
  12. člověče, poslední dobou mi taky přijde, že už mi to nechutná tak jako dřív, ale stejně to do sebe pořád peru... třeba je to začátek mého konce s cigaretami!
    Milovaný by to jistě uvítal, sám je nekuřák... nikdy mi ani nenaznačil, že by byl rád, kdybych s tím přestala, ale vím, že tomu tak je... tak se třeba někdy v budoucnu dočká :o))

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je asi příběh každého kuřáka - já se před rodiči schovával až do 30 let :-D a ani nevím proč... Teď jsem se rozhodl přestat ze dne na den a taky ani nevím vlastně proč. Tak uvidíme, jestli mi to vydrží(?)

    OdpovědětVymazat