sobota 16. května 2009

Jak mi zase udělal čáru přes rozpočet

-Jenom informace o tom, jak trávím sobotní večer, o němž jsem v předminulém článku psala, že očekávám, že bude krásný a hlavně - s Milovaným mým. Doma jsem podle plánu, vínko ve dvou jsme si otevřely podle plánu... ale ne s Milovaným, nýbrž se sestrou. Včera jsem se Milovaného jen tak náhodou ptala, jestli mu nevadí, že budeme oba dva dny o víkendu doma (ptala jsem se a očekávala jsem, že by chtěl aspoň jeden den někam zajít a chtěla jsem navrhnout večeři v nějaké příjemné restauraci). Dle očekávání se mu chtělo někam zajít, ale plán už měl... Každý jistě znáte pojem "dokopná", možná jsem tu psala také o "předkopné", což byl pro mě zcela nový pojem. Myslela jsem, že krom těchto dvou -kopných už žádná není. Milovaný mi řekl o plánované "průkopné" (bože!!!) a ta je právě dnes... Proč ti chlapi nenazývají věci pravými jmény??? Prostě jdou chlastat. Až přijde domů, nesmím zapomenou za ním zamknout a uklidit klíče, aby mi večer zase nahatý nechtěl někam odcházet. Jinak jsem dneska absolvovala první ze dvou dnů na kurzu první pomoci a můžu vám říct - je to mazec! Snad se nikdy k ničemu nenachomýtnu. Nacvičování resuscitace na panence miminka mě trochu vyděsila!!!! Ale o tom bude až příští článek, až zítra dočerpám zbytek informací a úspěšně (chaha) složím závěrečný test :o)))

11 komentářů:

  1. když tvůj Milovaný vymejšlí takový cypoviny jen proto aby mohl obhájit proč jít za kamarádama do hospody, tak ho to doma nebaví. Přemejšlej proč asi.

    OdpovědětVymazat
  2. :-D tak až bude mít chuť zas někam jít nahatý tak mu otevři a pak za ním zabouchni :-) jsem docela ráda, že mi Podnikatel po hospodách necourá, jenže každej má něco ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ehm - to jsem nenapsala, že chtěl, abych šla s ním - ale kvůli zítřejšímu kurzu jsem radši zůstala doma, abych byla fit...

    pritelkyne: jo já ho vypustim na veřejnost nahatýho a pak se půl roku nebude v Městečku mluvit o ničem jiném :o)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ti nevím děvče, jestli to byl nejlepší nápad vdávat se za chlapa, kterej radši tráví čas v hospodě než se svou ženou...
    (a víc se k tomu radši vyjadřovat nebudu, zase bych to tady od všech schytal...)

    OdpovědětVymazat
  5. tyhle městečka jsou pekelo :-D to je jak u nás.. my máme všehovšudy tři sta obyvatel

    OdpovědětVymazat
  6. Che che che... To je zajímavý, jak tady chlapi bojujou za to, aby jejich druh ve zbrani seděl doma na prdeli se ženuškou a nemoh chudák ani do hospody. Myslím, že by bylo něco špatně spíš kdyby to dělal. Já sice taky nesu trochu s nelibostí, že Milý tráví tři večery v týdnu sportem (a po sportečku pivečko muší bejt), ale chápu ho, bejt to na mně, tak se vod mimina taky nejradši třikrát tejdně do tý hospody uleju :)))

    OdpovědětVymazat
  7. PJ: no myslím, že to byl lepší nápad, než si vzít chlapa, který by se nehnul z baráku! Takovej by pro mě by asi horší...
    kdyby měl být doma pokaždé, když já jsem doma a chci ho tam, tak by asi neměl šanci mít nějaké kamarády...

    pritelkyne: to my máme obyvatel podstatně víc, ale stejně tady víš o každém prdu :o((

    Laura: naprosto s tebou souhlasím :o)

    OdpovědětVymazat
  8. proč by nemohl někam jít! Já musím mužíka pomalu dokopávat, aby někam šel, nejraději je doma a pro mně je večer bez něj doma příjemným balzámkem! Všeho s mírou, je jasný, kdyby chodil každý den do hospody, určitě bych to nesnesla!

    OdpovědětVymazat
  9. přesně...
    já tímhle příspěvkem ani nechtěla říct, že mě štve, že chodí do hospody... mě štve to, že se to dozvídám na poslední chvíli a ještě jen proto, že se zeptám!
    Ať si chodí, já taky nesedim doma na zadku a pořád někam vyrážim (dokud můžu:o), ale vždycky mu to řeknu dopředu!!!

    OdpovědětVymazat
  10. nastanou doby, kdy si budeš přát, aby PROBOHA NA CHVÍLI NĚKAM VYPADL.-)))Takže si stůj pěkně za svym. Chlap, co sedí na prdeli a furt mi jenom mačká ruku, zírá do očí a zamilovaně toká? Vydržela bych to možná dva dny. Pak bych do tý hospody zdrhla já.-)

    OdpovědětVymazat
  11. koukám, že je to tu samá \"vpodstatě\" tolerantní žena :o)

    OdpovědětVymazat