pondělí 10. května 2010

Bude těžké loučení!

-Se svojí kámoškou Matkou od dvojčat se znám už od páté třídy na základce. Přistěhovala se do Městečka ze severu a přišla k nám do školy úplně nová nikoho neznající. No a měla to štěstí, že narazila zrovna na mě a Kadeřnici... Byla z nás prima trojka, většinu času až do konce základky jsme pak už trávily společně... poté, co jsme se rozprchly každá na jinou školu už jsme se tak často nevídaly, ale pouto se nikdy nepřetrhlo... Matka od dvojčat byla vždycky hrozně umělecky nadaná. Malovala, cokoli jste po ní chtěly. Fakt šikula! Teď při mateřské si tím malováním přivydělává a od základky se hodně zlepšila. A to nemá žádné kurzy ani školy. Tohle je první obraz, který jsem si od ní koupila. Ten jsem si vybrala z toho, co už měla namalováno, a visí mi v obýváku. $$OBR441160$$ Po čase jsem usoudila, že je zase správná chvíle trochu si zvelebit byteček a že mám v ložnici zbytečně holou stěnu nad postelí. Takže tam, kde většina manželských párů má zvětšenou svou fotku ze svatby (nebo se to už nedělá?), já mám vlčí máky: $$OBR441164$$ Babička má za týden narozeniny. Díky šikovnému dědečkovi má babička, na co si vzpomene. Takže vybírat jí nějaký dárek je opravdu obtížné a i když vždycky něco vymyslíme, tak stejně nic z toho nepoužívá (rotoped, domácí pekárna...) a nikdy si o nic sama neřekne. No ale když jsem jí vyprávěla o tom, jak jsem si nechala namalovat obraz, tak se zasněla a říká: "Já jsem si vždycky přála mít v ložnici obraz se slunečnicí.", no a dárek byl na světě. Zavolala jsem Matce od dvojčat a o víkendu mi přivezla toto: $$OBR441165$$ Do toho obrazu jsem se zcela zamilovala! No řekněte, není nádhernej? Já si ho hrozně moc chci nechat! Už jsem mu i vybrala prima místo v obýváku! Bohužel ten obraz je společný dárek ode mně, mámy, sestry a tety - tudíž o něm ví víc lidí nežli já, takže si ho nechat nemůžu a tak mám pouhý týden na to, abych si ho pořádně užila! Už jsem i přemýšlela, že bych na ten týden sundala strom a pověsila místo něj slunečnici! Ale obávám se, že loučení by pak bylo o to bolestnější! Když si objednám ještě jeden, tak ten už nikdy nebude takový!!! A hlavně neseru peníze (a Milovaný taky ne) a dovolená se blíží .o( Ale snad konečně babička dostane dárek, ze kterého bude mít radost, ne? :o))

24 komentářů:

  1. Ty vlčí máky sou pěkné, ale do ložnice? Působí trochu depresivně.

    OdpovědětVymazat
  2. taky mi přišly trochu depresivní (ta tráva vypadá jak krvavá, co?), ale nikomu jinému to tak nepřišlo!
    každopádně do ložnice se nám moc hodí a to bych neřekla, že tam vládne deprese :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Slunecnice vypada jak od Van Gogha :)).
    Mno my teda v loznici nemame fotku zadnou.Dokonce ani nikde jinde po byte,kdyz nepocitam ty nelepeny magnetama na lednici.Ja si myslim,ze fotky patri do alba.Me to vystavovani po byte prijde jak reklama na \"Stastnou rodinku\" :).
    Sorry :)))!

    OdpovědětVymazat
  4. tak to bude mít Matka od dvojčat radost, že jí někdo přirovnává k Van Goghovi :o)))
    já mám jednu malou svatební v obýváku zarámovanou a jednu nám nechala zarámovat ségra a to je fotka z hor v kulichách... ale jinak jsme šťastná rodinka :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám v ložnici kresby horníků, diplom o tom, že sem přijat do hornického cechu a pak několik rádoby uměleckých fotek.

    OdpovědětVymazat
  6. no to taky není úplně typické pro ložnici :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Pro ložnici smutného horníka ano:-)
    (mimochodem PC máme v ložnici taky)

    OdpovědětVymazat
  8. i kdybych měla za muže smutného horníka, nechtěla bych mít v ložnici diplom z hornického cechu! :o))
    mám za muže vysloužilého fotbalistu a trofeje má uskladněné v obýváku (i když bych je radši viděla v krabici ve sklepě :o))))

    OdpovědětVymazat
  9. Helele,ja nechtela nikoho nastvat,ani urazit,me je jedno,co doma mate,pac vam to neplatim :)).
    Kdyz to tak vezmu..tak moje nejcennejsi je asi fotka z briska holky v 17.tydnu,kdy byla tak hezky \"natocena\",ze se u Apolinare lekari shodli,ze takova \"cuza marniva,co se neukaze\"-slovy lekare,muze byt jen a jen marniva zenska.No meli pravdu! A pak kloucek,o kterem na fotce z UTZ manzel prohlasil,ze vypada jak Bart Simpson...Hehe,jeho presna kopie-manzela tedy! :))
    Jarmilko,napsala bys mi do vzkazu,kolik stoji zhruba obraz Tve kamaradky? My jsme rozvetvena rodina a originalni darek se vzdy hodi :).

    OdpovědětVymazat
  10. ten diplom je velice krásný a nejedno dívčí srdce se nad ním rozněžnilo!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Cheo, já jsem se rozhodně nenaštvala ani neurazila :o))

    Sejro, takže na tohle jsi nalákal manželku? Tak to jo... to Milovaný přede mnou své suvenýry musel schovávat, jinak bych se asi nenastěhovala :o))

    OdpovědětVymazat
  12. kdo mluvil o manželce;-)
    Ale musela být smířená, že si bere havíře, sice neuspokojeného, ale o to vášnivějšího. Takže naše oblíbené výlety jsou do hornického muzea apod.

    OdpovědětVymazat
  13. no nikdo no :o)))
    jo já jsem se taky smířila s tím, že si beru magora a že jeho vášně nikdy neuspokojím... a tak jezdíme na výlety, které spojujeme s fotbalovými zápasy - výhoda je, že na fotbalových utkáních se dají obstarat klobásy a piva, takže to tam docela uteče :o)))

    OdpovědětVymazat
  14. A tak to seš ovšem statečná. Já bych na fotbal nejel ani za všechno pivo světa...

    OdpovědětVymazat
  15. no člověk musí něco překousnout :o))
    a s tou klobásou to nějak jde :o)
    ale každopádně mi fotbal zní zajímavěji než hornické muzeum! Takže já zase obdivuji tu tvou :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Pchá, nejen muzeum, ale taky výlet do podzemí, dokonce do míst, kam běžný smrtelníky nepustí (spolužák tam dělá nějaké zabezpečovací práce), to je teprv paráda! A jak sou z toho odvázaný děti! Holt to musí Z. zkousnout:-))
    Ke kouknutí:
    http://www.virtualtravel.cz....html

    OdpovědětVymazat
  17. no to neni nic pro mně! Já jsem trošku klaustrofobik, takže podzemí (natož to, kam se běžný smrtelník nedostane) pro mě neni nic moc lákavého :o))
    ale děti věřím, že jsou z toho odvázaný! To ty naše asi budou muset být z fotbalu :o))

    OdpovědětVymazat
  18. Budiž vašim dětem přáno, ale hornictví je lepší:-) doufám, že jim dáte vybrat!

    OdpovědětVymazat
  19. Babickam neco vybirat a kupovat - nikdy nic nepotrebuji. Ale timhle se snad trefite... I kdyz ja bych radsi za ramecek nejakou fotku:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Trpim klastrofobii,bojim se i jezdit vytahem,nemit kocarek a nebydlet ve 3.patre,chodim po schodech.:))
    Ale musim smeknout,pred Tvm zajimavym konickem! :)
    Sejra,Ty musis byt strasne hubenej,v tech sachtach mi to prijde,ze je to strasne uzky!!! :))

    OdpovědětVymazat
  21. Jo, bývalo, bývalo, teď už sem obézní jako prase , tak už lezu jenom do těch, kde je profil min. 1 m šířka a 2 m výška:-)) (což sou většinou skoro všechny)
    Naposled jsem se po břiše úzkým otvorem velikosti trochu většího kýble plazil v roce 1996 v Koněpruských jeskyních. Dneska už bych tam nestrčil ani ruku:-) Ale stálo to zato - kdo z vás viděl vodopád v jeskyni?

    OdpovědětVymazat
  22. jak se ta debata umí zvrhnout úplně jiným směrem!
    Jsem jen chtěla pochválit své krásné obrazy :o)))

    OdpovědětVymazat
  23. No vidíš, a nakonec sme v díře:-)

    OdpovědětVymazat