úterý 25. května 2010

Miluji naše zdravotnictví a revizory!

aneb jak mě při pondělku nikdo nenasral!Milovaný mi při svých toulkách po zdravotních střediscíh zjistil, jak jsou v Městečku na kožním oddělení. No moc často tam v odpoledních hodinách nebývají, ale co se dá dělat. Vyhradila jsem si na to čas včera, kdy tam bylo otevřeno do pěti hodin a vyrazila jsem z práce o hodinu dřív, abych dorazila už ve 4 k doktorce. Libovala jsem si, že se mi moje brada akorát pěkně obsypala (to bylo snad poprvé, kdy jsem z toho měla radost) a že jí paní doktorka uvidí v plné parádě a nebudu jí muset vyprávět, jak hrozné to je, ale uvidí to na své oči… A tak jsem vyrazila z práce už v půl 3 provázená několika páry závistivých očí! V MHD bylo krásně prázdno. Ale to neodradilo revizory od kontrol těch sráčů neplatičů! V klidu jsem si seděla ve vagonu, četla si časopis a se smíchem se v duchu vysmívala černým pasažérům, kteří se snažili zdrhnout z kontaminovaného vagonu! Revizoři došli i ke mně a požádali o mou jízdenku. S milým úsměvem jsem vytáhla peněženku, otevřela jí a vytáhla svou OpenCard… promiňte, takhle to nebylo – chtěla jsem vytáhnout svou OpenCard, kdyby v té peněžence bývala byla!!! Její přihrádka byla ovšem prázdná! Úsměv mi zmizel z tváře a já začala koktat: „Ježiš, já jí nemám… jsem jí asi nechala v druhé kabelce…“, revizor se začal usmívat. Byl spokojený, že někoho přeci jen chytl! A tak jsem musela potupně vytáhnout občanku a nechat si vypsat papírek! Jsem to ale blbá kráva… v pátek, když jsme vyrážely na noční akci v Praze, jsem si vyndala OpenCard z peněženky a dala si jí do kabelky, se kterou jsem vyrážela… no jenže jsem si jí už nevrátila do peněženky a pracovní kabelky! Začala jsem přemýšlet… kabelku z pátku jsem si přeci už vyklízela a na kartu jsem tam nenarazila!!!! No dobrý, takže jsem jí někde vožralá ztratila a teď nejen že musím jet na Dopravní podnik kvůli předložení platného průkazu, ale ještě si ten platný průkaz nejdřív budu muset sehnat! Do prdele práce! Kurva! Proč já??? A tak si tak v duchu nadávám (a že já to umim!) a vystupuji na své konečné zastávce a tam u eskalatorů – další připochcanci revizoři! No to snad ne!!! Snažím se suverénně projít kolem nich, ale to oni mě nenechají! Zase vidím starou známou placku a tak potupně sahám do kabelky a vyndavám svůj nový papírek od revizora 1!!! Revizor 2 roztáhne ústa do úsměvu a říká mi: „No tak tady už to nemusíme řešit, že?“, sráč jeden připosranej! A tak jedu v „báječný“ náladě směrem Městečko… Přijdu na kožní v 16:03, nikdo v čekárně není, tak se mi začíná zvedat nálada! Venku svítí sluníčko a já tu nebudu tvrdnout dlouho… ještě stihnu vyrazit s Kadeřnicí na pivko! Když v tom si všimnu lístečku na dveřích: DNES 24.5.2010 ORDINUJEME JEN DO 16 hod. V tu chvíli se mi znovu nahrnula krev do hlavy a já málem rozkopala dveře. Místo toho se zklidním a jdu zkusit zaťukat! Když udělám na paní doktorku smutné oči a sdělím jí, z jaké dálky jsem jela dřív z práce kvůli jejímu odbornému názoru, tak se jí mě třeba zželí! Možná bych jí i udolala, kdyby tam ovšem ta stará čúza byla! 3 minuty a ona už byla v tahu! Je mi jasné, že se paní doktorce při pondělku nechtělo být v práci až do 5… obzvlášť když bylo tak hezky! Takže moje hodina přesčasů v prdeli! A ve středu tam můžu jet znovu! Ale tentokrát nejedu nikam bez předchozího telefonického ujištění, že tam po čtvrté ještě někdo bude!!! Jo a OpenCard jsem v druhé kabelce samozřejmě našla! To ovšem nemění nic na tom, že si budu muset udělat výlet na Pavlák a zaplatit 50 Kč! Zasraný pondělky! Ale to pivo jsem stihla. Dokonce 3. Kvasnicový – jen a pouze z dermatologických důvodů! :o)))

13 komentářů:

  1. Tohle znám:) Teda ne v podání revizora, ale v podání doktorek:) U mě je to ještě opepřeno tím, že se dopředu telefonicky objednám... případně zavolám, abych se ujistila, že tam jsou... seženu si hlídání na dítě... a pak tam dorazím a zjistím a) že doktorka dostala střevní chřipku a nenapadlo ji obtelefonovat objednané pacienty, že nedorazí (nadávalo nás víc) b) zrovna ten den je nějaká zdarma akce vyšetření prevence, takže v čekárně sedí padesát důchodkyň, co nemají co na práci a já bych tam tvrdla čtyři hodiny... jojo, naše zdravotnictví:)

    OdpovědětVymazat
  2. no nedovedu si představit, jestli tam ve středu zavolám, ona mi řekne, ať přijdu a pak tam nebude!!! :o(
    ona si prý běžně chodí v pracovní době nakupovat a pak tam pacienti čekají a čekají...

    OdpovědětVymazat
  3. aaa revizoři :-) jela jsem si pěkně z krve a revizor, tak jsem se smála těm všem a když došlo na mě, zjistila jsem, že jsem si cvakla, ten samej lístek, jako když jsem jela tam.. pan revizor uznal, že jsem husa hloupá a když jsem mu řekla, že hnedle vystupuju, zavřel obě oči

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilko, když se mi naposledy stalo to, co tobě s revizory teď, tak to bylo vtipný - poslušně jsem na pavláku zaplatila těch 50 Kč a asi o 14 dní později mi složenkou přišlo 200 Kč od Dopravních podniků :). Doteď jsem to nepochopila, ale každopádně to potěšilo, třeba se ti to taky stane.

    OdpovědětVymazat
  5. přítelkyně, no tak to jsi měla štěstí na revizora (nebo ti to velice slušelo) :o))
    já nemám povahu na to, abych se je snažila ukecávat...

    dewberry, no tak to jsi mi neměla říkat, teď budu naštvaná, jestli mi nedorazí nic!!! :o))
    já hlavně doufám, že se mi nestane spíš to, že na to zapomenu a za rok mi přijde výzva k uhrazení 4.500 (nestalo by se mi to poprvé) :o((

    OdpovědětVymazat
  6. já vůbec neukecávala, nejsem na to, když vim, že jsem udělala chybu srazim paty a platim :-) tady jsem mu suvereně podala lístek co jsem ho žmoulala v ruce a když mi to ukazoval, byla jsem rudá až na prdeli a takhle malinkatá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Na revizory mi funguje kouzlo ;-) Zahalím se do mentální mlhy a oni mě přehlídnou. Naposledy mě kontrolovali snad před rokem...

    OdpovědětVymazat
  8. přítelkyně, to já bych byla rudá až na prdeli a okamžitě bych jim už cpala občanku, jen aby už byli pryč :o))

    Lorandeli, já neměla potřeba se kamkoli halit! Já prostě myslela, že tu kartu mám!!! A u druhé kontroly... no nejsem zvyklá :o)

    OdpovědětVymazat
  9. 50 korun za pokutu? Jak to funguje? Ja myslela, ze to je mnohem vyssi palka. Ale ono to dobre dopadne, i ta doktorka ti tu kuzicku vyhladi jak miminku. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. no to je pokuta za to, že jsem zapomněla svou předplacenou kartu... když se prokážu na dopravním podniku v té době platným průkazem na jméno s minimální platností jeden měsíc, tak zaplatíš jen 50...
    kdybych jezdila na černo, bylo by to samozřejmě mnoho (mnohem, mnohem) víc! :o)

    OdpovědětVymazat
  11. A jo, tak to jsou strejdové hodní, že to dávají za tak málo. :-) To se mi fakt líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jarmilko musím uznat, že jsi to mé včerejší pondělí lehce trumfla :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Žrádlo do koníka, hodní? Bych neměla platit nic, když ukážu, že jsem jen zapomněla kartu doma! 50 Kč za vyplnění jednoho papírku mi přijde dost a to tam ještě musím jet! Ještě že to nemám úplně z ruky! :o))

    nominku, jen tak trochu... příště vyhraješ ty :o)))

    OdpovědětVymazat