středa 12. května 2010

Pořád sama doma!

-Tak dneska vyrážím za Milovaným do nemocnice! Dostala jsem seznam, co mu mám přivézt, a tak mně ještě před tím čekají nákupy! Milovaný leží v nemocnici ve městě, kam jsem 4 roky jezdila na střední (dokonce kousek od mé střední školy), takže aspoň jedu někam, kde to znám a nebudu muset nic dlouho hledat. Můj orientační smysl to jen vítá! Dneska tam ještě určitě bude přes noc a zítra snad už půjde domů… uvidí se podle ještě nějakých testů, jak dopadnou a další testy už by se mohly dělat ambulantně! Pevně v to doufám, protože už nechcu být doma sama! Nemám koho peskovat a tak musím být nasraná sama na sebe :o))) Takže mám chudokrevného muže! Moc zatím nevím, co to pro mě jako manželku znamená! Jestli to nějak bude omezovat náš život nebo ne, ale to se asi uvidím podle těch testů. Ptala jsem se Milovaného a ten mi pohotově odpověděl, že musíme více souložit, že to napomáhá tvorbě hemoglobinu! Ne že by mě tahle odpověď překvapila! Dále okamžitě zareagoval na to, že bude muset začít pít červené víno! No takže mu očividně pookřálo, tak jsem ráda :o)) Je mi ho trochu líto, co se týče pochutin! Už takhle nadával, že víc jak týden už neměla pivo kvůli antibiotikům! Teď navíc je tu ještě nemocniční strava. Včera byl celý zoufalý, že k obědu dostal jen bramborovou kaši (samotnou) a pak k večeři pro změnu kaši krupicovou! Dneska mi nasraně psal, že k obědu dostal koprovku, kterou nesnáší!!! Plně chápu jeho špatnou náladu. Ale ta se mu jistě zlepší, až dnes uvidí ve dveřích svou krásnou ženu s ovocem, časopisy a roličkou toaletního papíru! A až a dokud bude doma, tak má u mě omluvenku na domácí práce, budu se o něj starat jako o miminko! Ale jakmile půjde do práce, tak veškeré výhody lazara nabývají neplatnosti!

14 komentářů:

  1. Držím palce, aby to dobře dopadlo a na víkend byl doma a mohl tvořit hemoglobin!:-))

    OdpovědětVymazat
  2. třeba ho bude tvořit už zítra večer, jestli bude pak doktor hodný .o)))

    OdpovědětVymazat
  3. to je obré ... a s roličkou toaletního papíru, chi:) i když není přímo veselo, dokážeš to brát s humorem:) super. jak tě omezí chudokrevnost?:o

    OdpovědětVymazat
  4. beru to s humorem, protože mi to přijde lepší možnost než se hroutit a vlastně nevědět proč! Na to je vždycky času dost :o)
    a i Milovaný působí optimisticky, takže s ním držím basu .o)

    OdpovědětVymazat
  5. mnoo, vzhledem k tomu že potřebuje sex, tak myslím, že už je zdravej :-))

    OdpovědětVymazat
  6. otázka je, jestli to není pes, který štěká ale nekouše! Bohužel nemohu v tuto chvíli posoudit! (zeptám se sestřiček) :o))
    ale tak ty myšlenky mu něco musí vést, takže snad to fakt znamená zdravost :o))

    OdpovědětVymazat
  7. pořád lepší než třeba cukrovka.... a napiš jeslti si mu koupila to nealko pivko, jak jsem ti písla...a když jsme byla dávat krev, tak jsme se jednou ptala na to jeslti s tim červenym vínem a krvinkama je to pravka a sestřička mi řekla, že ne, ale kdyby to říkali všem, tak jim tam nikdo chodit dávat krev nebude.. přeci co je řečeno od zdravotníka je pravda a tohle je přeci příjemné...přijít večer do hospi... \"Lahev červeného, mám to doporučeno od doktora\". škoda jen, že to neproplácí zdravotní pojišťovna...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. žádný nealko! Zbytečně bych ho trápila :o))
    ten by chlastal, až by brečel!!!

    OdpovědětVymazat
  9. :-)) nejde mi moc do hlavy ta strava - jak se mu z toho mají spravit krevní testy? Já měla kdysy zhoršené výsledky a doporučovali červené víno (!), červené maso, zelenou zeleninu jako špenát atd.. :-) ovšem ta soulož - tož to je novinka :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. no po té stravě se mu asi nemá zlepšit nic, to bude zřejmě běžná nemocniční strava :o))
    Milovaný má vždy své revoluční léčivé metody! Více soulože je totiž lék na vše! Na únavu, na kašel, na bolest kloubů... :o)))

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně jak píše sabe - závratně \"zdravá\" nemocniční strava... :-/
    Ale ta Milovaného metoda je docela geniální. Ony ty endorfiny léči určitě ze všeho nejlíp :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. no on si taky myslí, že se minul povoláním! :o)))
    už vidím ty jeho rady pacientům - \"takže pane Vomáčko, to chce šust ráno, v poledne a když to půjde, tak i večer a ten zrak se vám určitě zlepší :o))\"

    OdpovědětVymazat
  13. On je snad nemocnej z toho, ze jsi to dostala a nic nebylo :-D

    OdpovědětVymazat
  14. ty jo, ten než se mi vrátí domů, tak to budu zase mít a zase se mu přitíží :o)

    OdpovědětVymazat