pondělí 24. května 2010

Víkend ve 4 odstavcích...

-Páteční akce se vydařila! Bolí mě za krkem, takže jsem si dostatečně zatančila :o)) V pět hodin ráno jsme byly u Suzuki v doupěti a v půl 10 jsem už byla zase vzhůru a zaboha nemohla spát! Jsem věděla, že ta jedna vodka s Red Bullem mi naruší spánek! Ale když já měla takovou chuť!!! V tu chvíli mi to bylo jedno, i kdybych měla být pak vzhůru týden v kuse :o))) Naštěstí se do deseti probudila i Suzuki s Kadeřnicí, takže jsem dlouho netrpěla! Rychle jsme se zkulturnily (v rámci možností – zaplať pánbůh za sluneční brýle) a vyrazily směr Městečko. Po cestě jsme se stavily u Mekáče, to už je takový náš rituál po pražských akcích. Už jsem tam hrozně dlouho nebyla a tak mi ze dvou čízů vstávaly chlupy na rukou a z hranolek i ty na nohou! A tak začal můj dietní den! Když jsme dorazily do Městečka, tak místo abychom šly hnedka spát, jsme se s Kadeřnicí stavily za jejím milým na brigádu, kde jsme si daly dvě piva, aby se nám dobře spalo. Pak domů rychle spinkat, v 5 mně už zase Kadeřnice vyzvedávala doma a šly jsme do víru Maloměsta. Daly jsme si pár piv a nakládanej hermelín a v 11 jsem už spinkala doma spánkem spravedlivých! Ještě bych neměla zapomenout, že jsem si na dobrou noc dala ještě grilované kuřecí maso s chlebíkem! V neděli byl den, kdy bylo potřeba trochu zútulnit náš byteček. Takže jakmile Milovaný odešel do práce, běžela jsem nakoupit, protože útulný byt začíná plnou lednicí! Pak jsem už jen prala a vytírala a utírala a luxovala a mezitím jsem stihla i procházku se Švadlenkou! K obědu jsem měla v plánu boloňské špagety. Moc jsem se na ně těšila, protože jsem je nevařila už taky hezky dlouhou dobu! No ale když jsem je dovařila, tak mi nějak nejely, protože nějak blbě smrděly! Když jsem si je později ohřívala k večeři, tak se mi z nich začal zvedat kufr a tak jsem svou porci vyhodila do záchodu a šla jsem si udělat těhotenský test! Šla jsem si ho dělat s prosbou: „Bože, ať ještě nejsem v tom!“, když se ukázala jen jedna čárka, tak jsem ale byla zklamaná :o((( No ale v tu chvíli to byl spíš test pro ty špagety, takže jsem je rovnou všechny taky vyhodila! Ujistila jsem se, že opravdu smrdí! Pak jsem jen čekala, jestli mi začne být zle nebo ne… všechno v pohodě! Já prostě spasu všechno! Po chvíli se i byt vyvětral a já už je necítila ve vzduchu! Bléééééé!!! K večeři jsem tedy měla jogurt a litr ananasového džusu! Pak jsem si udělala veget v obýváku na gaučíku! Popíjela jsem si džusík, zapálila jsem si svíčku a četla si Stmívání! V devět jsem se podívala, jak jsme na tom v hokeji a upokojená stavem 1:0 pro nás si šla lehnout! Myslím, že jsem včera byla jediný dospělý Čech, který nesledoval hokej! Ale vůbec se za to nestydím :o))) Ležela jsem v posteli a snažila jsem se poslouchat obvyklé zvuky z ulice – auta, povídající si lidi… ale nic jsem neslyšela! Bylo mi to hrozně divný, až pak mi došlo, že fakt asi všichni čumí na hokej! Nějak se mi v tom klidu nedařilo pořádně usnout! Navíc ten litr džusu (a nějaká sodovka k tomu) nebyl před spaním moc dobrý nápad… takže když už se mi podařilo zabrat, tak mě vzbudilo chcaní! Od 9 do 12 jsem byla 5x! A to nekecám!!! A jako bonusové probuzení byl po jedenácté řev z protější hospody! Takže o našem vítězství jsem věděla stejně rychle jako všichni ostatní! A bez nervů :o)))) To jsme byli fakt tak dobrý???

17 komentářů:

  1. Ja jsem ten druhej clovek, co nesledoval hokej...

    OdpovědětVymazat
  2. a já třetí:). a mám radost, že se ti ten víkend tak povedl a líbil, asi ses bavila i za mě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Anusko, v pátek jsem se bavila možná ještě za někoho třetího .o)))
    škoda jen těch špaget!!! Na ty jsem se tak těšila :o(

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilko, nechlastej :-) Plánuješ být mamina a takhle se nalíváš. ;-) Jinak, hokej šel taky mimo mě.

    OdpovědětVymazat
  5. no právě že co nestihnu teď, už pak nedoženu! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Aby už nebylo pozdě :-P Malé už tam může být ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. tohle se snažím hlídat!!!
    já vím, že to nemůže být nikdy stoprocentní jistota, ale skoro každá mamina mi řekne, že se jí povedlo mít pěknou pitku v době, kdy už byla těhotná a ještě to nevěděla!
    Nebudu to přeci hrotit! To bych taky mohla být celý rok na suchu a nikde žádný mimi :o))
    krom alkoholu bych tedy taky neměla jíst pálivé a bůhvíco ještě... co kdyby náhodou!

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsme to nesledoval, byl jsem na netu ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. a cos dělal na netu? On tam snad někdo včera večer byl?
    Kdo by to byl řekl, že je nás tolik :o)

    OdpovědětVymazat
  10. no dovol?! prej jedinej dospělej Čech... pche, náhodou jsme byli minimálně tři, protože já s miláčkem jsme tu blbost taky nesledovali :-P

    OdpovědětVymazat
  11. no každopádně jsem si jako jedinej dospělej Čech připadala, když jsem ráno dorazila do práce a i zarytí nesportovci všichni viděli včerejší mač! .o))

    OdpovědětVymazat
  12. na chatu jsem kecal s holkama ;-)))

    OdpovědětVymazat
  13. jo, tak to jo!
    Holky se nějak musely zabavit, když doma běžel hokej nebo nemaj doma žádného narušitele :o))

    OdpovědětVymazat
  14. tady v německu mám tak pomalé připojení, že ho bylo na hokej škoda:) Takže jsem to taky neviděla, jen četla články.

    A to s těma pitkama čerstvých mamin sedí! Já vytasila nic nevěda pět piv a později láhev vína:) A jak to malé sluší:-D

    OdpovědětVymazat
  15. já si taky říkám, že to musí být trochu odolné! :o))

    OdpovědětVymazat
  16. Ja bych to taky tolik neresila jarmilko...mesic kdy jsem otehotnela byl jeden vecirek za druhym a viz squire (jak to maly ted slusi :))

    OdpovědětVymazat