čtvrtek 20. května 2010

Psycho v solárku!

nebo spíš psychouš v solárku???Dneska v 5 mám spicha s Kadeřnicí. Ale tentokrát za tím nehledejte žádnou pitku a nic nekalého. Tentokráte se s ní sejdu z důvodů estetických a nechám jí, ať vykonává své povolání! A očekávám, že ho vykoná dobře (a já budu taky vypadat dobře :o))) No a když už tam tak budu sedět s těma alobalama na hlavě, tak si domluvíme podrobnosti zítřejší pitky v Praze se Suzuki… Praho, třes se! Holky z Městečka tě budou dobývat na tanečních parketech! .o)) Kadeřnici jsem tuhle oznámila, že mám pocit, že my dvě jsme se vyfasovaly navzájem za trest! Není nikdo, s kým bych se navzájem tak často a tak snadno sváděla k nekalostem! Prostě stačí, aby jedna z nás chytla slinu a vždy tu druhou udolá! Ještě že s přibývajícím věkem se to omezilo na maximálně dvě události do týdne!!! :o) Milovaný už ví, že jakmile jdu někam s Kadeřnicí, tak že je zle! Zvláštní je, že jí má pořád rád (a doufám, že tak i Kadeřnice přítel). Myslím si, že většina lidí má někoho takového k sobě (a nemusí to být jen o pití). Vím, že jakmile Milovaný zahlásí, že jde na kávičku se Svědkem, tak je většinou zle!!! No a když domluvíme tohle, tak se můžem pomalu začít bavit o tom, co máme v plánu v sobotu večer! Tak nějak cítím v kostech, že se to také z nevinné akce zvrhne do obřích rozměrů! Ale co, Milovaný je v práci a já jsem ještě mladá a bez závazků, které by mě omezovaly :o))) Včera jsem byla podruhé letos na jaře v solárku, kam jsem začala chodit kvůli svým problémům s akné (a aby mi to víc slušelo :o))). Bohužel po druhé návštěvě nevidím žádné změny na stavu pleti, zato už začínám být pěkně přičmoudlá! Takže to vidím tak, že dřív než to stihne zlepšit pleť, tak tam budu muset přestat chodit, abych nevypadala jako blonďatá mulatka! To bude první negativum, které naleznu na tom, že se hrozně dobře opaluji! Po několika pokusech už se vůbec nepokouším dělat si nějaké testy, které by vyhodnotily, jaký mám typ pleti a jak bych se měla a neměla zdržovat na sluníčku a jak moc bych se měla chránit! Na mě jsou prostě tabulky nedostačující! Jsem od přírody blond, jsem pihovatá, mám zelené oči a opaluji se líp než kdokoli, koho znám! Podle tabulek bych na sluníčko neměla chodit vůbec krom doby od 8 večer do 8 ráno :o)) A přitom já tam vydržim celý den namazaná osmičkou OF a navíc mě to hrozně baví. Prostě hříčka přírody či co!!! Návštěvy solárka jsou vždy hrozně moc zátěžové pro mou psychiku! Tak zaprvé: mívám klaustrofobické stavy, takže uzavřený prostor, do kterého si musím lehnout mi vůbec nedělá dobře! Během slunění si vždy musím několikrát zkusit odklopit víko, abych se ujistila, že se nezaseklo a že se odtamtud mohu kdykoli dostat! To je ještě umocněno tím, že jsem kdysi viděla nějaký krimi seriál, kde nebohou oběť zavraždili tak, že jí zamkli v solárku a nastavili slunění na (nevím, jak dlouho, ale rozhodně to bylo víc než ideálních 8 minut), takže nebohá krasavice se v solárku upekla. Ne že bych pracovníky solárka podezřívala, že po mně jdou… ale člověk musí být opatrný, že? .o)) Za druhé: a k tomu vůbec nevim, kde jsem přišla, ale mám hrozný strach, že spodní deska, na které ležím, pode mnou praskne a já padnu na ty rozžhavené trubky a osmahnu si záda. V tu chvíli úplně vidím, jak začnu ječet a vyskočím odtamtud a vyběhnu nahá ven! V tu chvíli nevim, co mi na té představě vadí víc. To že mám spečené záda nebo to, že mě někdo vidí nahou? No a za třetí: doma trpím obsesí a musím jít několikrát během večera zkontrolovat, jestli jsem opravdu zamkla (i když vím, že ano). Vezmu prostě za kliku, abych zjistila, že dveře opravdu neotevřu. No a to samé mám v solárku. Pořád mám pocit, že jsem určitě zapomněla zamknout kabinku… Takže to probíhá tak, že se slunim a najednou začnu myslet na to, jak pode mnou praská dno a já se pálím na trubkách… snažím se myslet na něco jiného a tak zjistím, že mám návaly paniky z uzavřeného prostoru a tak si nad sebou několikrát zkusím otevřít víko a při té příležitosti očima zkontroluji, že západka na dveřích je zapadlá. Samozřejmě že místo očního kontaktu bych brala fyzické vzetí za kliku, ale k tomu jsem se ještě nepropracovala. Přeci jen si ty paprsky platím dost draze nato, abych vylézala z jejich spárů… ale obávám se, abych časem nezačala mít ty dveře jako prioritu! Někde jsem četla, že obsese mají spíše stoupavou tendenci, než že by stagnovaly nebo dokonce samy ustupovaly!!! Vlastně už se těším, až budu tak hnědá, že už tam přestanu chodit. Beďary nebeďary! Magorům zdar!!!

35 komentářů:

  1. Ty solárka fakt nechápu. Rpoč chtěj bejt bledý holky najednou tmavý? Spousta holek, které znám coby bledule (a převážné většině z nich to sluší) v okamžiku návštěvy solárka, začaly vypadat fakt příšerně a na deset kilometrů bylo vidět, že ta tmavost k nim nepatří.
    A pokud tam máš takový obsese, k ničemu ti to neprospívá, tak tam nelez!!!!! (a za ušetřený prachy si kup třeba hovězí na steaky)

    OdpovědětVymazat
  2. já tam chodím každý rok na jaře, protože se potom líp opaluju na skutečném sluníčku a při prvním slunění se nespálim!
    A letos tam chodím hlavně kvůli tomu, že doufám, že mě to pomůže s tím akné!
    No ale víš jak, když se ženská sama sobě líbí víc opálená, tak jí můžeš stokrát říkat, že ty jí máš rád bílou!
    To je to samé, jako když si ženská připadá tlustá! Nevymluvíš jí to! .o)

    OdpovědětVymazat
  3. musím se smát. já se letos chystám taky, ale opět to vidím ne bezvýsledné, mám zelené oči a středně hnědé vlasy a co? neopálím se téměř vůbec, ani v sol. a ni na sluníčku u moře, taktéž asi nějaká hříčka přírody. nemáme to prohozené??:) já zas viděla kdysi Rexe, a tam paní uškrtili v soláriu, takže já vždycky čekám, kdo mi půjde po krku. ty vado, moc díky, teď si budu příště představovat ty trubice .. no tě pic!! ááá

    OdpovědětVymazat
  4. :-)) ano ano, nejsem jedinej magor :-D zkouším jestli jde víko odklopit a modlim se, aby už konečně na tom proklatym displeji svítila nula a já mohla ven

    OdpovědětVymazat
  5. No, tak jsi přibližně popsala, co bych vyváděla v solárku já. Takže mě jen utvrzuješ v tom, že tam nemám lézt:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Anusko, nemáš za zač! Dneska mi kolegyně říkala, že ona zase v solárku přemýšlí nad tím, že tam mají určitě kameru a někdo jí pozoruje! To mě občas napadá v kabince v krámě, když si pózuji před zrcadlem... ode dneška to přidávám ke svým činnostem v solárku (a ty asi taky, co?) :o)))

    přítelkyně, taky jsem ráda, že v tom nejsem sama! :o)

    Žrádlo do koníka (je divný tě takhle oslovovat :o)), ale jo, jdi tam! Pak budeš mít pocit, že sis tu barvičku nějak zasloužila :o)

    OdpovědětVymazat
  7. No, se přiznám, nedostal by mě tam dobrovolně nikdo ani předtím, než jsem četla tohle Tvé obsesivní vyznání. Teď už tuplem ne :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. třeba to byl můj úmysl! Zradit od toho co nejvíc ženských, abych jen já byla ta jediná opálená!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Komu není rady, tomu není pomoci:-))

    A propos, na webu je několik stránek, které ukazují skrytou kamerou ženštiny v kabinkách a v soláriích. Další důvod k obsesi!!!

    OdpovědětVymazat
  10. ano, myslím, že to bude opravdu další důvod! Ale třeba kvůli němu zapomenu na uzavřený prostor nebo rozpálené trubky :o))
    přeci jen tam chodím jen na 8 minut, tak nemůžu stíhat bát se všeho! :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Upřímně řečeno, já pár scén z toho solária shlédl a nic moc. Ani prostředí, ani ty ženštiny. Nic vidět nebylo a navíc díky nějakýmu divnýmu světlu to tam vypadalo jako v márnici. Bejt ženskou, vůbec bych tam nelez.
    Radši beďara, než rakovinu kůže:-)

    OdpovědětVymazat
  12. jo světlo je tam hrozný! Fakt takový mrtvolný! Asi aby se tam nikdo zbytečně nezdržoval!
    Kdybys měl na bradě v 28 letech to, co já (a byl jsi ženská), tak bys radši riskl rakovinu kůže!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Mi dochtorka kdysi na kožním povídala, že na beďáry je nejlepší pivo a sex. Tak sem to zkusil a mám pocit, že to pivo je účinější:-)hlavně kvasnicový, to mám tuze rád!!!

    P.S. Kdybys viděla, co mám na těle já ve svejch 35:-))))

    OdpovědětVymazat
  14. Vem si do solarka kapky do nosu!To by Te melo uklidnit :op! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Sejro, když pivo je zase na velkej pupek! Ale o té kvasnici jsem slyšela, ale to radši beďary než ještě větší pupek! :o))
    P.S. - nepotřebuji vidět, stačí mi slovní vyjádření :o))

    Cheorchio, jojo to by mě zaručeně uklidnilo, ale by se mi zase rozjela ta moje závislost!!! :o))

    OdpovědětVymazat
  16. ty tvoje emotikony mě ničí - kolikrát si je musím najít v emotikoslovníku a ani pak si nejsem jistý, jestli sem to dobře pochopil;-)

    OdpovědětVymazat
  17. ach můj bože, on existuje nějaký emotikoslovník?
    Já se vždycky řídím citem, jestli se to na mě směje, tlemí nebo mračí! .o)
    ono se to má nějak hlouběji chápat?

    OdpovědětVymazat
  18. existuje, a je dost obsáhlý. viz http://www.3000emoticons.cz/
    Některý sou fakt úchylný...

    Podle emotikoslovníku se Cheo směje, ale přitom vyplazuje jazyk. A to mi nejde dohromady.

    OdpovědětVymazat
  19. No jasne!Smeju se na cely kolo a vyplazuju jazyk :)).
    Je to takovy malinko popichnuty smich,jizlivy-ale v DOBRYM! :o)

    OdpovědětVymazat
  20. Sejro, no to ti děkuju! Doufám, že to ve mně neprobudí další úchylku! Tak krásně se mi doteď žilo s vlastním výkladem smajlíků :o)

    Cheo, jsem si ujasnila, že můj instinkt mi asi smajlíky překládá správně! :o)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty jo, já jsem v solárku nikdy nebyla a ani se tam nechystám. Opaluju se tak nějak průměrně, ale snažím se neopálit ani na normálním sluníčku, ráda si hýčkám svou image ředitelky vápenky;o) Právě se mi líbí, jak jsou v létě všechny ženský hnědý a já mezi nima bílá;o)
    A co teprve, když jsem zrovna víc na jihu - to se od chlapů tak krásně poslouchá, jak jsem hezky běloučká;o)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ja vzdycky napisu,jak se tvarim :oD!

    OdpovědětVymazat
  23. Jed do Nigerie :oD!
    Nebo aspon do Tunisu :)))!

    OdpovědětVymazat
  24. Cheo, Španělsko a Itálie úplně stačej... V Tunisu a spol. mám ten dojem, že stačí jakákoliv Evropanka, opálená nebo neopálená;o)

    OdpovědětVymazat
  25. Neměly by se v solárku otvírat oči jen zpoza tmavých brýlí?

    OdpovědětVymazat
  26. když si ty brýle nasadíš, tak samozřejmě :o)))

    OdpovědětVymazat
  27. A neničí to oči, vykukovat ven bez nich?

    OdpovědětVymazat
  28. no to asi ničí!
    Když mě přijde hnusný si brát nějaký klapky upocený od někoho cizího a vždycky si řeknu, že ty oči prostě neotevřu... jenže pak na mě přijde úzkost, musim zkontrolovat dveře a je to :o)))
    ale zatim vidim dobře! :o)

    OdpovědětVymazat
  29. No tak si nos svoje nebo si ty jejich otírej antibakt. kapesníčkama, jako by se ostatně mělo otírat solárko tam, kdam přijde nahé tělo ;-) Nebo bych koukala jen tak napůl, přez řasy;-)

    OdpovědětVymazat
  30. jojo solárko mám vždy vydesinfikované, to bych si nelehla na nějakou upocenou hnusnou plochu po bůhvíkom!!!
    A já se snažim koukat jen tak napůl! Ono to ani nejde koukat s očima dokořán! :o))

    OdpovědětVymazat
  31. No, já už tam raději vůbec nechodím, stačí se vyvalit u břehu v minitangách a efekt je téměř stejný, pocit příjemnější. Malá se zatím rochní poblíž v písku a vodě, pohoda všem ;-)Tam se nemusím bát, zda se neprolomí plexisklo atd. Za ušetřené peníze si dám poblíž pivo na čerstvém vzduchu;-)

    OdpovědětVymazat
  32. já jsem všední dny zavřená v práci a o víkendu zatim moc příležitostí k opalování venku nebylo, takže tak... :o)
    budu chodit tak měsíc a pak na to prdim!!! Pak už buď něco nachytám venku nebo budu ředitelka vápenky :o))

    OdpovědětVymazat
  33. No a co solárka vertikální, tam je o dost víc místa, ve stoje se nemusíš ničeho dotýkat, tj. neděsí možnost prolomení trubic etc. ..?

    OdpovědětVymazat
  34. jj vertikální solárko by bylo fajn! Jenže v mým solárním centru, které mám po cestě z práce, je nemají .o(

    OdpovědětVymazat