středa 5. května 2010

Holčička v metru.

-Teď nemám čtecí období. Prostě nečtu. A tak jsem si po cestě do práce musela najít jinou zábavu, protože jen tak čumět 80 minut tam a 80 minut zpátky mi přijde jako zbytečné mrhání. A tak teď poslouchám po cestě hudbu. Do MP3 jsem si narvala Tublatanku a Metallicu a jezdím si po Praze a usmívám se a podupávám si do rytmu. No a u toho jen tam čumim. Pozoruju lidi (a občas to fakt stojí za to). Včera si tak jedu a naproti mně sedí mladá maminka s holčičkou na klíně (podle mého odhadu jí byly maximálně dva, ale to neznamená, že jí nemohlo být o dva víc :o))). Zaujaly mě, protože ta holčička byla úplně úžasná! Přesně taková, jakou bych chtěla já. Baculatá, tmavovlasá, kudrnatá s velikýma očima. Prostě nádherná panenka – celá Jarmilky vysněná Pavlínka :o)). A jak byla hodná… ale po chvíli jsem si všimla, že není hodná jen tak od sebe, něco ji zřejmě zaujalo a tak se zabavila pozorováním toho něčeho. A tak jsem po tom „něčem“ začala pátrat a objevila jsem neskutečného „kusa“ ve věku kolem 30, i z jeho pozice vsedě jsem poznala, že postavu má vysokou minimálně 180 cm, stavbu těla má velice zajímavou a už od pohledu do očí jsem poznala, že bude mít moc hezký zadek a krásnou duši samozřejmě :o)) ! No a co holčičku na něm tak zaujalo? Dělal na ní ksichtíky a různé posunky a očividně si to užíval… holčička ho sledovala a ani se neusmála! Časem ale zjistí, že to se takovým chlapům nedělá! .o) A mému bystrému oku neuniklo, že zmíněný kus neměl snubní prstýnek! Takže musím informovat své nezadané, bezdětné kamarádky kolem třiceti, které už propadají depresím, že nic není ztraceno! Jsou tu mezi námi! Sice jich asi nebude moc, ale kdo hledá – najde!!! Při výstupu z vagonu holčička projevila více inteligence, než když se neusmívala na toho kusa… otočila se a natáhla ke mně ruku s napůl snědenou sladkou houskou! Tak tahle holka se vyznala! Ví komu nabízet jídlo… ale usoudila jsem, že maminka by nebyla nadšená, kdybych velkorysou nabídku jejího dítka přijala. :o)) A tak jsem se na „Pavlínku“ usmála a pokračovala v cestě domů.

10 komentářů:

  1. Za sebe dodávám, že ten chlap mohl bejt třeba zadanej (vlastní zkušenost, ánčto se v metru občas šklebím na malý děti)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je hodna vid? Poznala,ze sis doma nechala sváču :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Tasselhofe, ale tuhle možnost svým zoufalým kámoškam podsouvat nebudu - budu si optimisticky myslet, že zadaný nebyl! :o)

    Cheorchio, spíš poznala, že jedu vyšťavená a hladová z práce a nemám doma připravenou večeři! .o))

    OdpovědětVymazat
  4. ty dojíždíš do práce hodinu a půl?? týjo, to je hafec... to bych nemohla..

    jinak, taky bych podle snubáku nesoudila o volnosti... dneska už se lidi moc neberou:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, nádherný chlap, nezadaný (v této myšlence Tě podporuji :D) a ještě se smyslem pro rodinu :-) áchjo, škoda,že se do metra jen tak nedostanu :D
    A ta malá se v životě neztratí, chytrá holka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem tedy proti té variantě, že by byl úplně volný. Zadaný, určitě byl zadaný. Nemůžou si všechny nezadané ženské vyjíždět na chlapa, který nemá snubní prstýnek:-)

    OdpovědětVymazat
  7. tess: ne hodinu a půl - jen 80 minut :o))

    Azazelo, jsem taky pro, abychom se v té myšlenkce podporovaly! Mně je to sice jedno, ale ty moje kámošky... někdy neuškodí trochu optimismu (i když dost naivního :o))

    Žrádlo do koníka, po něm taky nikdo nevyjížděl! Ani ta malá se neodvážila se usmát, i když byla od něj dost pobízena :o)))

    OdpovědětVymazat
  8. Prý že byla hodná. Pche, pokušitelka to byla. Nabízet dámě v hubnoucím režimu sladké pečivo?! To se přece neděláááá :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. njn asi poznala, jak na tom ta dáma v hubnoucím režimu je... že měla ten den k snídani řízek :o)))

    OdpovědětVymazat
  10. no já bych řekla že to mohl být klidně gay, 70% pěknejch chlapů jsou gayové, a to že dělal na tu malou ksichtíky svědčí jen o tom, že s enebojí projevit (blbnout na veřejnosti) a gayové jsou extroverti...!!! samozřejmě nic proti nim..:-)

    OdpovědětVymazat