pátek 21. května 2010

Klidně se nechám balit!

A ještě to mám dovolné :o))Tak ze mě včera Kadeřnice udělala zase krásnou blondýnku bez trapných odrostů! Když jsem tam přišla, tak jsme se obě shodly, že to mám ještě docela dobrý a že jsem klidně mohla ještě počkat… Zanadávala jsem si na sestru, která mi o víkendu řekla, že toho holiče už potřebuji jako sůl… je blbá, zbytečně prudí… Pak Kadeřnice nechala působit mého starého známého kámoše peroxida, umyla mi hlavu (miluju, když mi pořádně prodrbe celou hlavu… pořádně a dlouho…hmm to mám ráda!!!), zastřihla konečky, protože na víc jsem jí nenechala šahnout, a vyfoukala! A pak jsme obě zíraly, jak jsem prokoukla! Já jsem ty vlasy fakt už měla hrozný, vždyť to byla šedá myš a ne blondýna!!! Usoudily jsme, že obě mou osobu vídáme moc často (já osobně to bohužel neumím omezit :o))) a tak jsme to holt neviděly! No a večer mi Milovaný vlásky pochválil. V pořádku. Pak jsem si šla balit věci na dnešní dámskou jízdu v Praze a ukazovala jsem Milovanému triko, které si chci na dnešní večer vzít, jestli se mu to zdá ok. Milovaný: „No ty budeš kočka… nové vlasy a k tomu to triko. Aby tě někdo nechtěl sbalit.“ Já: „Já doufám, že mě někdo bude chtít sbalit.“… a nastalo ticho… Já: „Vzhledem k tomu, že jsi teď byl nemocný a kšefty nejsou takové, jak bysme chtěli, musím šetřit naše finance a víš co nám ušetří peněz takový nápadník, který se mi bude starat o drinky?“ Milovaný po chvíli zamyšlení: „Máš pravdu.“ Já: „To vím. Neboj, sexem nikomu oplácet nebudu.“ :o))) Takže dnes se nechám balit se souhlasem svého muže! Ne nejsem zase taková svině, že bych sama na někoho pokukovala za účelem obrání ho o pár panáků! Ale on při každém večeru se někdo ke mně přichomítne, tak proč toho nevyužít, že? A navíc – je to příjemné vědět, že se líbím! :o))

5 komentářů:

  1. vidíš:) mě na panáka někdo pozval naposledy, když jsem byla se střední na horách, a to jsem ho ani nemohla vypít, protože mi ho učitelka zabavila. A tomu týpkovi bylo dobře přes třicet.
    Se někdo má:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pak napiš, jak jsi byla úspěšná ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Achh,Ty musis byt UZASNAAA :))!
    Tak se nevožer!

    OdpovědětVymazat
  4. tess, ty učitelky jsou hrozný, co? :o))

    Lorandeli, tentokrát jsem si toho zaplatila sama víc, než rodinný rozpočet chtěl :o))

    Cheo, škoda, že jsem si tvou radu nepřečetla dřív! Třeba bych se jí bývala řídila :o))
    a jinak - ANO, byla jsem úžasná! Ale včera jsem si to asi myslela jen já :o))

    OdpovědětVymazat
  5. jelikož jsi asi jediná, kdo má můj (již neexistující) blog pořád ještě v odkazech, tak to píšu sem...
    Tralala aneb testy-testy jsem nezaložil já... ;-)
    that\'s all a a omlouvám se všem za ztrátu vašeho času při čtení tohoto žblechtu

    OdpovědětVymazat