čtvrtek 13. května 2010

Pokračujeme!!!

Asi se nám nechce domů :o(Tak už několik dní vládne mým blogem jedno jediné téma – nemocný Milovaný! A koho to už sere, tak ať už ani nečte dál, protože dneska pokračujeme!!! :o))) Včera jsem vyrazila na návštěvu do nemocnice. V minulém článku jsem si libovala, že leží v nemocnici, o které vím, kde leží, takže nemusím nikde nic složitě hledat. No tak to byla pouze naivní představa mého orientačního smyslu. Nemocnici jsem sice našla bez problémů – ty nastaly, když jsem se pokoušela najít interní oddělení, kde se Milovaný nacházel… Takže nejdřív jsem vlezla do blbé budovy a podívala se, jak to vypadá na porodním oddělení a dokonce i na JIPce (doufám, že tam nikdy nikoho navštěvovat nebudu!!!) a pak jsem byla odkázána kamsi do dlouhé chodby, ze které vedlo milion dalších chodeb a z těch zase chodby! Všechny měly nízké stropy a nikde nebyla živá duše (to aby se člověk náhodou neměl koho zeptat!)! To bylo něco pro mojí klaustrofobii! Měla jsem trochu návaly paniky! Musím říct, že informační značení v této nemocnici má ode mě velkou nedostatečnou! Kdybych hledala prádelnu, tak tu najdu bezomylně, protože na tu byla v chodbách samá šipka, ale na interní oddělení ani hovno! A navíc jsem věděla, že v téhle budově je někde oddělení patologie, takže jsem se trochu obávala, abych to také nenašla! Člověk vždy nachází to, co nechce a nepotřebuje! Když jsem už zoufalá Milovanému volala, měla jsem slzy na krajíčku (a on to samozřejmě poznal!)… potřebovala jsem vyjet do druhého patra, jenže na jednom výtahu bylo napsáno „INFEKCE“ (do toho se mi tedy nechtělo, neb jsem nevěděla, cože to znamená), do druhého jsem potřebovala nějaký speciální klíč, aby se rozjel a na třetím bylo také napsáno nějaké oddělení. Ale to už jsem riskla a vlezla jsem do něj. Ve druhém patře se dveře otevřely a tam už byl Milovaný v sexy nemocničním župánku a uválenými kudrnami! Ne to nebyl Milovaný, to byl nějaký cizí pán bez břicha!!! Víc jak týden bez piva a nemocniční strava způsobily, že Milovaný ztratil svůj oblý kulíšek! To se mi vůbec nelíbilo! Na čem se budu doma válet? No a pak už jsme strávili hodinku na chodbě v gauči, kde jsme se pořád otlapkávali a vyprávěli si… Milovaný chudák je na pokoji se dvěma šedesátníkama, se kterýma si nemá co říct… ale aspoň že mu nechávají vládu nad ovladačem od televize! Vyprávěl mi o vyšetření konečníku („Fuj, doktor mi strkal prst do prdele!“) a o tom, jak mu při ultrazvuku sestra řekla, že má divnou barvu ledvin (z čeho asi?)… No hodina utekla jako voda a já už musela jet domů! A jinak jsem zjistila, že jsem hrozná žena! Sušenky, ovoce a vodu jsem mu přivezla! Z vody jsem mu ale třikrát upila a pak jsem zjistila, že jsem zapomněla koupit toaleťák! Milovaný nešel pro slovo daleko: „Ale mě už se chce hrozně srát! To si budu muset říct sestře, ach jo…“. Naštěstí jsem měla v kabelce papírový kapesníky, tak snad mu stačily! Ale udivuje mě, že nemají na záchodech toaleťáky! Dneska ráno mi po ranní vizitě přišla nemilá zpráva, že Milovaný zůstane v nemocnici ještě další den! Zítra mu budou dělat teprve nějaký testy, bez kterých ho domů nepustí! A pokud nedopadnou „uspokojivě“, tak ho nepustí taktéž! Už mě to fakt nebaví tohle čekání ze dne na den!!! Takže dneska jedu zase na výlet do nemocnice! Aspoň že tentokrát snad trefim napoprvé!!!

14 komentářů:

  1. Taky sem zažil absenci toaleťáku ve špitále. Vysvětlení je prosté. Lidi prostě ten toaleťák tak kradli, že tam stejně nebyl a tak se muse fasovat u sestry...
    Vyšetření konečníku pohoda! To takový vyšetření močovýho měchýře, nebo gastroskopie, to je jiná mňamka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. prý ještě v červnu půjde na nějaký vyšetření prdelí! Je z toho celej nadšenej... on je na tu svou dirku nějaký háklivý :o))
    gastroskopie to je vyšetření střev? Jak se strká hadička do střev teď nevím jestli vrchem nebo spodkem..??? To je hnus ať je to jakkoliv!

    OdpovědětVymazat
  3. šlauch vrchem do žaludku, pak existuje ještě šlauch spodem do střev, pak se taky rve hadice do močáku a myslím že taky do plic. Gastro mám za sebou, coby dítě školou povinné a byl to masakr. Dodneška nemůžu zapomenout na sestru, která mě drží, opásána černým gumovým pláštěm, kterak mě chválí: \"Ty tak krásně slintáš!\"

    OdpovědětVymazat
  4. A co si o nem tak povidaji pri vizite, kdyz mu nic zatim nerekli?

    OdpovědětVymazat
  5. Sejro, ještě že si to čtu až teď. Akorát jsem se vrátila z nemocnice a to vyšetření, co ho zítra čeká, je ta gastroskopie! Trubička vrchem! Chudinka můj :o((

    žrádlo do koníka, při vizitě povídají, kam ho všude pošlou a co by mu asi tak mohlo být! Nic víc :o(

    OdpovědětVymazat
  6. No, hlavně vem ten toaleťák! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. toaleťák se opět nekonal! Dostal další balení papírových kapesníčků a pečený žebírka v medové marinádě :o))

    OdpovědětVymazat
  8. a odebirali mu krev na imunologii?

    OdpovědětVymazat
  9. Chudák, já naposled v nemocnici myslela že tam chcípnu. Nejdřív na otravu krve, po pár dnech už jen na nudu! A na sračku z těch antibiotik. Jídlo tam ale nebylo tak hrozný, jestli von Milovanej není moc zhejčkanej. Ten si teď bude vážit své milované ženušky. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu jsem zvědavej, co mu vlastně je. Už to skoro vypadá na případ pro dr. House... Každopdně přeju brzké uzdravení a opětovné vykrmení do požadovaných tvarů ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. to já nevím, co všechno mu zjišťovali z té krve :o((

    Wien: to víš, že je trošku zhejčkanej! Ale včera jsem viděla, když roznášeli večeři a tedy - ani mě to nijak nelákalo a to já sežeru vpodstatě všechno :o)

    Lorandel: ano na to téma jsem již také vtipkovala, že House už by to dávno odhalil, protože by ho poslal do tunelu a bylo by :o)))
    třeba se ani nezjistí, co mu to způsobilo. Doktor mu řekl, že žádný test nemusí nic ukázat a že to klidně mohla být alergie na něco, s čím přišel do styku a už se to nikdy nestane!!! Takže třeba taky nebudem vědět nic! :o(

    OdpovědětVymazat
  12. Uf, tak přeju příjemné zážitky z gastroskopie:-) Je ovšem nutné podotknout, že mě bylo tehdá 13, technika byla proti dnešku zaostalá, takže to možná bude jenom nepříjemné, ne bolestivé.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám to stejné, prošla jsem si stejným vyšetřením(fuj), aby nakonec zjistili, že stejně neví, co mi je, jen že jsem chudokrevná a neví, co to způsobuje, tak přeji větší štěstí!

    OdpovědětVymazat
  14. no my zatím taky nic nevíme a ani si nemyslím, že vědět budeme!!! :o(

    OdpovědětVymazat