neděle 9. května 2010

Na zodpovědnost je času dost!

-V pátek jsem na "chvíli" vyrazila s Rakušnadou a Květinářkou na posezení. Holkám jsem hlásila, že to vidím, jen tak do půlnoci, neb mám doma nemocného Milovaného a nemám moc penězů a druhý den potřebuji uklízet... No a dopadlo to tak, jak by každý, kdo mě zná, předpokládal... obě moje spolusedící chtěly jít domů už v deset a to mě připadalo zase až moc brzy. Seděly jsme v jedné trochu víc nobl restauraci a já byla zmalovaná až běda a na sobě jsem měla červenu halenku, dlouhé naušnice ladící k halence a kabelku... když jsem si na sobě dala tak záležet, tak přece nepůjdu domů už po 2 hodinách a po pouhém půl litru vína!!! A tak jsem se chopila mobilu a napsala jsem své věrné kalící kamarádce Kadeřnici, která jako obvykle nezklamala a v pátek večer samozřejmě někde vysedávala. A tak jsem se k ní připojila s tím, že půjdu domů o půlnoci. Kadeřnice samozřejmě seděla v jedné čtvrté cenové, takže jsem tam byla ve svém oblečku za exota, ale snad už si zvykli, protože to nebylo poprvé, kdy jsem tam podobně vymoděná dorazila za Kadeřnicí v pokročilém čase :o)) Dala jsem si tam ještě tři vína a pak se stalo, že kolem stolu začal kolovat špek. No a vzhledem k tomu, že jsem v Holandsku ztratila strach z kouření marihuany, jsem se ho vcelku ochotně chopila! Bylo to prima. Žádná sračka (názor "znalce" :o))) Ale asi bych měla přestat být takhle odvázaná, když se chystám zaplout do role zodpovědného rodiče! Ale na druhou stranu, zodpovědná bych mohla začít být, až to bude aktuální, ne? Každopádně Milovanému jsem se doma nepochlubila!!! :o)) Ale druhý den jsem byla aktivní jako po alkoholu nikdy! Od 10 do 3 jsem se věnovala domácnosti (uvařit, umýt koupelnu, utřít prach, vyluxovat...), pak jsem sedla na kolo a jela za nemocnou Švadlenkou na návštěvu a večer jsem se věnovala Milovanému a trochu jsme zapracovali na naší roli rodiče :o)) - jojo očividně už je Milovanému lépe! Dneska jsem v 11 šla běhat s Abstinentkou, přilítla jsem domů v půl 1 a hned začala připravovat oběd, protože v 1 už jsem šla zase ven na procházku, ze které jsem se vrátila v půl 4 a už jsem zase stála v kuchyni a zadělávala na buchtu! Ta se mi tu akorát chladí u okna a neuvěřitelně voní po skořici!!! Už se na ní na holku těšim :o))) Jo a ještě jedno info - tento víkend trhám rekordy. V koupelně mi běží už 6. pračka a ještě dvě jsou na řadě! Neskutečné :o)

7 komentářů:

  1. hele, al svátek práce byl minulou neděli:)

    OdpovědětVymazat
  2. To musel bejt dobrej model, v tom špeku ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s tím praním na roli rodiče trénuješ fakt poctivě :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Anuska: no to byl, to nechtěj vědět, co jsem všechno dělala tu minulou neděli :o))

    Lorandel: jojo bylo to dobré .o)

    nominku, trénuju už pěkně dlouho! Pračka bude důkladně zajetá :o)

    OdpovědětVymazat
  5. To mi rekni,co kua perete???
    Dva lidi ? Vosm pracek? Ze Ty peres jednou za rok ? :op

    OdpovědětVymazat
  6. jednou za týden :o))
    ale v těch osmi pračkách bylo i vyprání koupelnového závěsu a předložky, povlečení a propoceného polštáře - takže tři pračky, které nejsou pravidelné každý týden :o))
    ale ten zbytek - no já nevim no, prostě se to tam vždycky nějak objeví!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  7. já peru průběžně celý týden a hodí to tak šest praček, nechci vidět kolik jich bude s čudlem

    OdpovědětVymazat