úterý 11. května 2010

Zkurvenej den!

-Tak ten můj lazar je ode dneška od rána v nemocnici! Nic mu neni, jen má pořád oteklý kotníky a zápěstí a doktorce se to nelíbilo a tak ho poslala do nemocnice, kde si ho nechali... A co se děje? No to nikdo neví! Nikdo mu nic neřekne, ani neví, jaké testy mu dělají... možná to bude borelioza nebo něco od artrozy (no potěš prdel ať tak nebo tak)... dneska tam je přes noc a jak to bude dál netušíme! Jsem z toho taková nasraná a smutná a nejradši bych něco rozkopala! Ale jsem u nás doma, tak to tu nechci ničit! A tak jsem zvolila jinou variantu. Otevřela jsem si flašu vína a snad po ní budu spát jak špalek! Ale na druhou stranu - zaplať pánbůh, že si ho tam nechali, protože ten můj blbec chtěl jít zítra a pozítří do práce a být půl dne na svých oteklých nohách! Včera jsme se kvůli tomu pěkně zhádali! Prostě si stál za svým, že prostě do práce půjde, dokud mu neřeknou, co mu je! Nejsou přeci prachy na to, aby sháněl někoho místo sebe a platil mu! Nakopala bych ho! Je snad důležitější, že ušetří za pomocnou sílu než to, aby byl zdravý a plodil? A tak teď doufám, že z toho nevyleze nic vážného a že ho už zítra budu mít doma! Zítřejší plány jsem si zrušila a buď budu s ním doma nebo za ním pojedu s knihou a vitaminy! Chjoooooo! Za tři týdny máme jet na aktivní dovolenou do Tater... něco mi říká, že můžu pomalu přestat plánovat! Život je někdy hrozná kurva zkurvená! A ještě k tomu jsem dneska byla darovat krev a nějaká děvka u kontrolních odběrů mě špatně píchla a já mám modřinu jako kráva a vedle ní bouli jako prase! Bolí to :o(((

12 komentářů:

  1. fouk fouk!
    (foukám na bebí)

    OdpovědětVymazat
  2. týýýjo, já si teď přečetla ten článek trochu níž \"mám doma lazara\" a musela jsem to nahlas přečíst tomu mýmu... Já vím, že ti teď není do smíchu, ale my se tu šíleně smáli - protože je to cca 2 měsíce, co u nás bylo némlich to samý. Jen ten můj byl (a pořád je a už asi pořád bude) chabrus na záda...
    Tomu mýmu před pár rokama zničehonic otekly ruce. Až po nadloktí, skoro do podpaží. Ale strašně! Byl to tehdy zánět v kloubech, nějak mu to putovalo tělem...

    OdpovědětVymazat
  3. Posílám konečně trochu toho štěstí, které jaksi smůla nechce pustit k vám:*

    OdpovědětVymazat
  4. Ať ho máš brzo zdravýho doma, držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
  5. díky všem za podporu :o)

    duno, no já doufám, že to bude nějaký jednorázový problém a ne nic, co už pořád bude!
    no vidíš, zánět klubů nás nenapadl!

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle může bejt cokoliv a myslím, že pobyt ve špitále je lepší už jenom kvůli tomu, že mu to zabrání dělat nějaký vylomeniny, třeba jít do práce.
    Ale držím palce, ať je to nějaká prkotina.

    OdpovědětVymazat
  7. jojo vylomeniny... dospělej chlap a neumí být trochu zodpovědný!
    akorát jsem s nim dotelefonovala a prý je to něco způsobeno chudokrevností! Takže už víme, že je chudokrevný, a to něco zřejmě způsobilo a to budou testovat dál! Takže návrat domů \"nejdřív\" zítra!
    Dneska jedu do nemocnice :o(((

    OdpovědětVymazat
  8. Chudokrevnost? Jíst červenou řepu a zapíjet ji železitým vínem:-))

    OdpovědětVymazat
  9. tý jo, tak to držím palce aˇt ho máš co nejdřív doma.. holt ta dovolená nebude až tak úplně aktivní.. ale lepší než drátem do oka ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. no ne, to bysme na žádnou dovolenou nejeli! Nemá cenu jet do Tater a platit tam nehorázný prachy, aniž bysme to tam pořádně neprolezli! Holt bysme to odložili na \"někdy\" :o(
    ale máme v plánu ještě v září Egypt, tak ten snad vyjde :o))
    teď mi psal, že na ultrazvuku zjistili, že není těhotnej :o)))

    OdpovědětVymazat
  11. ty jsou teda jobovky... držím palce, ať je co nejdřív v cajku...

    OdpovědětVymazat